Betalinfo
Villkor:
Läs nedanstående villkor, dessa godkänner du, om och när, du handlar hos oss.
Betalsätt:
Payson: faktura, delbetalning eller kort
Det finns flera betalsätt från Payson, betalsättet “PaysonFaktura” i samarbete med Payson AB.
Betalningsvillkor är 14 dagar när du väljer fakturaköp. Inga extra avgifter.
Extra avgifter som räntor mm tillkommer om du väljer avbetalning/delbetalning etc
Mer information kan du få när du blir dirigerad till Paysons sida, om väljer faktura, kort eller delbetalning som betalningssätt.
För att kunna beställa mot faktura måste Du ha fyllt 18 år och vara folkbokförd i Sverige samt godkännas i den kreditprövning som genomförs vid köpet. Företag som betalar mot PaysonFaktura måste vara registrerade i Sverige
Fakturan kommer att sändas separat med e-post till den e-postadress du anger vid köptillfället. Vid försenad betalning skickar vi en betalningspåminnelse varvid lagstadgad påminnelseavgift om för närvarande 60 kr tillkommer. Vi debiterar även dröjsmålsränta med 2 % per månad från fakturans förfallodag. Vid utebliven betalning lämnas ärendet till inkasso varvid lagstadgad inkassoavgift om för närvarande 180 kr tillkommer. Payson förbehåller sig rätten att i enskilt fall neka leverans och ompröva beställarens kreditvärdighet.”
Payson; Delbetalning eller betala med kort:
När du valt Payson blir du omdirigerad till deras sida, där kan du också läsa om villkoren för delbetalning, kortbetalning (direktbetalning) .
Där kan du självfallet avbryta köpet.
Om du har några funderingar hör av dig till oss via mail info@b-elle.se.
Vill du få snabbare svar, Messenger på vår Facebooksida b-elle.se.
Hos oss har du 14 dagars öppet köp från det datum du tar emot leveransen .
Läs alltid noga i plaggets beskrivning här i webbshopen!
Vår återbetalningsskyldighet:
Vi
skall, om du utnyttjat din ångerrätt, betala tillbaka vad du erlagt för artikeln, snarast efter den dag vi överenskommit om
återbetalning eller då vi tog emot artikeln
Retur fri en gång.
Frakt du erlagt när du beställt vara under 500.-, 69.- ersätts ej!
Är det en reklamation står vi självfallet för hela kostnaden! Frakt av en ny artikel till dig i mån av att den samme finns kvar. Mer om detta hittar du på
SWISH
Vi erbjuder betalsättet "swish", utan app. Betalningen sker manuellt till 1230328195. Instruktioner finns när du kommer till "Kassan" i ditt köp, under betalsätt.
När du beställt varor och Swishat betalningen sänder vi paket till dig. Skriv FÖR och EFTERNAMN i meddelandefältet till oss.
Hos oss har du 14 dagars öppet köp från det datum du tar emot leveransen !
Vår återbetalningsskyldighet:
Vi
skall, om du utnyttjat din ångerrätt, betala tillbaka vad du erlagt för artikeln, snarast efter den dag vi överenskommit om
återbetalning eller då vi tog emot artikeln
Vi står för Returkostnad, en gång.
Frakt du erlagt när du beställt vara under 500.-, 69.- ersätts ej!
BANKÖVERFÖRING TILL VÅRT BANKGIRO:
Du kan också välja att själv göra en överföring manuellt från dig till vårt bankgiro.
Det tar vanligtvis 3 vardagar från det du gjort överföringen tills vi får inbetalningen. (Hör efter med din bank om du vill veta hur lång tid en överföring tar, tyvärr inget vi kan påverka).
Vi skickar din beställning när summan finns på vårt konto. Skriv för och efternamn i meddelandefältet till oss.
Hos oss har du 14 dagars öppet köp från det datum du tar emot leveransen .
Vår återbetalningsskyldighet:
Vi
skall, om du utnyttjat din ångerrätt, betala tillbaka vad du erlagt för artikeln, snarast efter den dag vi överenskommit om
återbetalning eller då vi tog emot artikeln
Vi står för returkostnad en gång.
Frakt du erlagt när du beställt vara under 500.-, 69.- ersätts ej!
Policy:
Vi registrerar inga personuppgifter utan ditt uttryckliga medgivande.
Kundservice:
Tveka inte att kontakta oss oavsett vad det gäller, det är det vi finns till för!
Messenger på b-elle.se Facebook
Mejl: kundservice@b-elle.se
eller använd vårt kontaktformulär under Kontakta Oss.